30/11-11

Hejhalloj!

Precis hemkommen från jobbet, har vart rätt mycket folk. Blev lite chockad faktiskt, hehe. 
Tiden gick väldigt fort i alla fall, så det är nice! 
Vann lite biobilljetter på en tävling vi haft också, blev lite förvånad över mig själv. Stolt också såklart ;)
Här hemma har jag gett Wilde lite godis, gjort glögg till mig och Tobbe. Sen gjorde jag ett clementinhjärta till Tobbe med, då blev han nog glad. Dock glömde jag ta bild på det och nu är det bara halva hjärtat kvar, typiskt!

I morgon får Tobbe sin överraskning, men det vet han inte än. Och han vet ännu mindre vad det är för överraskning, ska bli kul att se hur han reagerar. 

Juste, märkte igår att våra russin gick ut den 11-11-11. Det tyckte jag var lite komiskt. Bara så du vet liksom ;)

Nu tänkte jag faktiskt leta upp mina sims spel och spela lite. Rätt längesen sist ju så vore på tiden kanske. 
Ha det fint! Hörs!


"Jättefin" bild på oss just nu..

Kommentarer
Postat av: madde.o

Ni är fina!:D

2011-11-30 @ 23:37:49
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0