7/11-11

Hej och hå!

Vet inte om det beror på att vi är trötta, eller vad det kan bero på annars. Men sitter för tillfället och snackar med Tobbe över facebook. Och ja, både jag och Tobbe är hemma. Vi sitter vid vad sin dator typ 5 meter från varandra. 
Känns lite speciellt på något sätt ändå, har inte snackat med honom så sen man levde i Båstad typ. Inte för att vi sa så mycket nu heller, men ändå. 

Men äsh, min hjärna är trött. Minns knappt vad jag skrivit där uppe så klaga inte om det är konstigt!

Blir träning i morgon på morgonen, så får väl snart gå och lägga mig. Ville mest visa att jag levde liksom.

Måste säga att jag saknar Emelie också, saknar att ses alla 5, eller 6 om Linda är med, vilket hon börjat vara lite mer och mer. Skitskoj! 
Den tjejen är sjukt härlig, så lätt att snacka med även om man inte ses så ofta eller ens träffats så många gånger. Sen är hon alltid så nära ett skratt så det smittar liksom av sig. Så man skrattar väldigt mycket de gånger vi ses. 
Hon är helt klart välkommen in i min vänskapskräts och mitt liv, eller hur man nu ska uttrycka sig utan att jag låter besatt av henne hehe. 

Nää nu slutar jag skriva innan jag skriver massa trams som inte hänger ihop det minsta. 

Hörs!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig med, saknar er allihop! Vissa dagar e verkligen så, ååh filmkväll med mina tjejer! Men blir alltid besviken då de inte går. Tänk tio v redan här! Nu e det ca 8 v kvar. Tiden går ändå rätt fort :p

Kommer ha värsta dialekten haha men den försvinner

Nog snabbt!

Puss

2011-11-08 @ 08:48:47
Postat av: Tobbe

Ja det var ju mysigt att skriva med varandra på FB o så innan=)

2011-11-09 @ 14:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0