10/10-11 (2)

Hejhopp!

Känner för att skryta lite så vart är det bättre att göra det än på sin egna blogg? Här kan ju ingen komma och klaga på det jag skriver. Min blogg = mina tankar och mitt liv liksom!

Ska gå upp och träna i morgon vid halv 9. Sen blir det hem för att fixa sig lite innan man tar en promenad med Madde. Sen hem och göra pannkakor till Tobbe. Sen möte på jobbet och på kvällen ska jag träffa mamma för ännu en promenad. 
Röra mycket på mig i morgon helt enkelt, härligt!

Så just nu sitter jag och laddar med godis, inte mitt fel att det är billigt på ica! 

Försöker även få med Alicia på morgonträningen, gick bra innan men blev ändring när hon inte hade bil. Försöker övertala henne att ta bussen istället. Hoppas på det bästa! 

Sitter även och kollar på "svärföräldrarna från helvetet", haha skumt program. 
Förstår dock inte riktigt, de går ju runt själva. Jag menar, hade jag hälsat på hos Tobbe och hans familj var sån, då hade jag ju inte släppt han en sekund typ. Hade sprungit efter honom som en liten knähund, hehe. 
Aja, skoj att titta på i alla fall. 

Och för dig som vill veta, Alicia följer med i morgon, så nu är jag lycklig! 
Haha lätt att göra mig lycklig ibland. 
Så nu blir det en godis till, sen Bloons Tower Defense sen sova! 
Önska mig lycka till!

Godnatt!


Mys i min onepiece som vanligt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0