10/10-11

Hallloj!

Skulle egentligen gått en morgonpromenad med Madde idag, men hon vart fortfarande sjuk så gick inte. Fast vi kom fram till att det nog var lika bra det, regnar massa, så får ta det en annan dag istället. 
Helgen har tillbringats på jobbet, det var skönt att få jobba lite, längesen sist ju. Dagen igår gick rätt fort faktiskt, brukar kunna kännas lång men inte igår. 

Tror det blir lite träning idag, eller ja, jag vet att ett pass måste det bli. Frågan är bara vilket, men tror jag tar samma som förra veckan då hinner jag hem och äta med Tobbe innan han ska till jobbet med, rätt bra. 

Satt och spelade "Bloons Tower Defense" hela kvällen igår. Tänkte bara spelat mig genom en reklampaus men så blev det visst inte. Var ju tvungen att få superapan så jag kunde vinna! 
Tyvärr vann jag aldrig, så jag kommer säkert lägga hela denna kvällen på att försöka vinna också. 
Varför är det alltid de mest meningslösa spelen man fastnar för? Onödigt ju. 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha tror det blev ngt fel när jag föddes, för det finns inget stopp X)

Vissa dagar är det jobbigt att jag inte e hos er ♥

men som du säger vi syns till jul, så får ta igen allt då!!

:)

2011-10-13 @ 18:48:37
Postat av: Emelie

Fast denna kommentaren skulle inte hamnat på denna dagen tror jag ;)

2011-10-13 @ 18:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0