12/10-11

Mippmipp!

Haft en fin och rätt lång dag med Emma idag. 
Sågs vid 10 och bakade muffins.

OOHH JÄDRAR! mina muffins ligger fortfarande i väskan! Tur jag skrev muffins!

Så, nu vart de uppackade. 
Sen åt vi lite. Sen blev det äventyr till Laholm. Sen bar det vidare, skulle vart Lund. Men blev inte Lund. Så vi hamna någon annanstans istället. Men blev lyckat där ändå. Vet dock inte om jag får säga för Emma vad vi gjorde, hon kanske vill "ljuga" för några till innan det får komma fram. 

Vi åkte iallafall hem igen och lagom hemma kom vi fram till att vi har för mycket fritid och för dålig humor för att få umgås längre stunder med varanda. Så vi bestämde att inte ses fören på lördag. 

Hemma fick jag se Wilde spela pingis, självklart på sitt egna lilla vis, och så fick jag titta på när Tobbe spelar dator. Föredrog nog Wilde faktiskt, hehe. Så satte mig här för att skriva om min dag, men vet ju inte hur mycket jag får säga så blev inte så givande inlägg. Så nu ska jag boka boxningspass i morgon och sen vet jag inte vad som händer mer. Tidigt att gå och lägga mig känns det som. 

Aja, strunt samma, det löser sig. Hörs!


Har ingen bild på Emma och mig på datorn, så fick bli på en pussig Wilde ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0