19/10-11

Känns som att jag varit vaken alldeles för många timmar, mina ögon hänger inte riktigt med längre.
Katten kutar ryggen så hela soffan skakar.
Och jag orkar inte gå fram till tvn för att byta kanal, ja våran kontroll strejkar lite. 
Vet inte ens om jag stavar rätt, min hjärna är inte på topp så orkar inte läsa igenom igen.
Tobbe har jobbat, är nu på möte och ska sedan till Nicke.
Känner att det ovanstående ber mig att bädda ner mig i sängen.
Så får det bli helt enkelt, tar med mig Loranga-filmen och somnar inom 2 minuter.
Precis som det ska vara. 

Taggar för jobb i morgon, 14-22.

Hörs!


Antingen så fixar han med sladdarna, eller så sover han.. Svårt att avgöra ;)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är för himla söt den lille Wilde!

2011-10-20 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0