21/10-11

Kanske borde jag gå och lägga mig?
Är inte speciellt trött dock, bara helt inne i min egna lilla värld.
Stirrar rakt fram hur länge som helst utan att riktigt reagera, har vart sån hela kvällen typ.
Lite småbökigt när man känner så på jobbet, fast som tur är "vakna" jag till liv när det kom någon. 

Min mage gör ont också, så har krängt i mig en bulle när jag kom hem för en timma sen. Tror det kallas att tröstäta. 
Klockan är satt på 06.25, så är det upp och iväg till jobbet igen. Hoppas på mycket folk, snabb klocka och mindre ont i magen i morgon. 

Trevligt, massa zombies på tv också, tror det är bäst att stänga av innan jag fastnar helt i programmet och sen drömmer att jag blir uppäten av en zombie eller något. Inte bra nu när Tobbe inte är hemma och kan rädda mig. Inte för att han är så bra på att rädda mig ändå, han brukar mest säga "mmh" i mitt öra och lägga handen på min mage, allt i ett sovande läge där han inte riktigt verkar vara medveten om vad han gör. Och jag brukar ta emot "hjälpen" genom att sucka och flytta en bit i från honom och lägga Bosse-Bo emellan, samtidigt som jag funderar på att låtsas trilla ur sängen och skrika allt vad jag kan så jag är riktigt säker på att han vaknar. (Hehe snäll jag är) Men vi tycker om varandra ändå faktiskt!

Men nog om det, nu blir det en värktablett till magen och sedan hopp i säng. 
Godnatt!


Såhär "söt" är jag efter en dag på jobbet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är söt på jobbet iaf. Men väldigt söt efter också:D

Du får ju puttar på mig lite mer om du drömmer mardrömmar:P fast jag brukar faktiskt ta hand om dig när du drömmer när jag ligger vaken. Du brukar ofta mummla saker i sömnen. Fast det är bara ibland du verkar vara orolig, du brukar oftast låta väldigt nöjd o mummla saker som "mm aa så är de" typ:P

2011-10-22 @ 04:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0