24/10-11

Dagen började med morgonpromenad med Madde, trevligt!
Sen har det inte hänt mycket spännande, tvättat lite, diskat. Skrivit matlista, fast kom bara på mat för halva veckan så blev inte så lyckat ändå. 
Sen lagade jag ost och skinksås med pasta till lunch, men den smakade mjöligt, så var inte gott alls. Kan berott osten, annars vet jag inte riktigt varför de blev som det blev. Har ju bara gått tre år på restaurang, så kan ju inte lyckas med allt. Haha nää, men vi skyller på osten, den var ju mjölig redan när jag rev den. 

Och här sitter jag nu och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan byta om och dra på träning. Känner egentligen inte riktigt för det idag men vet att det blir bra när jag väl kommer dit. Och om jag inte går får jag ju dåligt samvete, inte bra det heller. 
Så får det väl bli att handla när jag kommer hem från träningen, eftersom att halva veckans mat fattas så är det lite onödigt att handla redan nu. 
Är sugen på chips med, haha känns bra när man ska iväg och träna. 

Aja, nu ska jag leta efter Wilde och se så jag inte råkat stänga in honom i ett skåp eller något. Han har fått för sig att det är kul att sitta i skåpen bakom alla saker så man inte ser honom, som tur är har jag inte lyckats stänga in honom än, men kommer säkert hända om han gömmer sig hela tiden. 

Hörs!











Försöker roar mig själv i min ensamhet, hehe..


Kom precis på att det bara är TVÅ månader kvar till julafton och därför bara FYRA månader kvar tills jag blir tant, som Emma alltid kallar mig.. Så Emma, då är det bara två månader och 3 dagar tills du blir redo för att följa med Tant-Johanna till systemet, känns cooolt va!? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så otroligt coolt längtar tills vi kan vara tanter tillsammans. Även om du ändå kommer att vara tant nummer 1! <3

2011-10-24 @ 16:36:05
Postat av: Mamma

Verkar som om du var riktigt understimulerad och rastlös i dag..

Andra kortet uppifrån är jättefint.

2011-10-24 @ 20:05:26
Postat av: martina

ta chansen att vinna ett helt inlägg om din blogg efter dina egna önskemål som kommer att publiceras i min blogg som har ca 600 unika läsare om dagen, ett jättebra sätt att göra reklam för sin egna blogg på!



http://martinaolsson.myshowroom.se/9255/tavling-vinn-ett-inlagg-helt-efter-dina-egna-onskemal-i-min-blogg/



vinnaren dras redan ikväll så anmäl dig nu på direkten! :)

2011-10-27 @ 18:08:52
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: iiiden med 3 i

fint:D

2011-10-27 @ 22:51:06
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: sofie

Ska du hitta på något kul på halloween, vad isåfall? :D Kraaaam :)

2011-10-28 @ 14:35:47
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: KEELA ♥

tack, vilken himla fin kommentar :):) du är awesome ! ♥

2011-10-28 @ 15:27:12
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0