31/10-11

Halloj!

Inte min jobbdag idag, men har fått rycka in extra ändå. Synd att det var just idag när jag bestämt med Stina. Men hon verkade förstående och ville ses annan dag istället så det löste sig ändå.
Stackars Kajsa mådde inte riktigt bra så fick ta hennes sista timmar fram till stängning. 
Hoppas hon mår bättre i morgon igen, både för hennes skull och för att vi planerat att fixa här hemma så känner inte riktigt för att gå in i morgon också. Ska ju jobba onsdag, fredag, lördag och söndag. Så bara torsdag och i morgon jag är ledig denna veckan. Och då jobbar Tobbe torsdag så lär ju inte hända jättemycket här hemma då, hehe. 
Ska bli skönt att göra lite här hemma så vi känner att vi kommer framåt, är roligt när man ser resultat!

Hann med ett träningspass innan jag blev inringd, tur att man tillslut bestämde sig för halv 5 passet och inte halv 7 som jag först tänkt mig. Men blev ju halv 5 eftersom jag skulle träffa Stina. Ens planer kan ändras väldigt fort. 
Så blir ett träningspass med Madde i morgon på morgonen också, är rätt skönt att börja dagen så även om man hinner fundera på vad man gett sig in på rätt många gånger innan det är slut. Men sen är man sådär lagom stolt över sig själv resten av dagen, skön känsla!

Nu väntar vi på att zombiesserien ska komma så vi kan se den. 
Eller ja, jag väntar på det iallafall, Tobbe ser rätt upptagen ut med annat och Wilde sitter på bordet och blänger på mig. Han är så bråkig nu för tiden, tror han börjar bli en trotsig tonåring, haha. 

Ajaa, nu blir det att kolla lite tv innan man bestämmer sig för att sova. 
Hörs!


Jag just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0