10/9-11

Halloj!

Stora festdagen idag eller? 
Tycker typ varannan person på Facebook uppdaterar något med fest. 

"Ses i dimman", "Fest någon?", "vad gör vi, nu kör vi!" osv osv. 

Själv har man stått helt ovetande på jobbet hela eftermiddagen och kvällen. Ska även dit i morgon, börjar tidigt, så inget fest för min del.
Men tycker faktiskt det är rätt skönt ibland, att ha jobbet att skylla på när folk vill ha med en på något. 
För idag är jag inte alls taggad för fest. Varenda person på Facebook får gärna skriva om sina fester, lockar mig inte ändå. 

Ibland är jag festsugen att det känns enda ner i tårna, tar en liten sång och dansstund tillsammans med golvmoppen på jobbet men idag har jag inte ens tittat åt moppens håll. Eller okej, jag städade ju faktiskt golvet, men det gills knappt. 

Det jag faktiskt vill just nu är att äta, är massa hungrig. Men ska snart gå och lägga mig så får vänta med maten tills frukosten i morgon ist. Lika bra det egentligen, sover ju bättre då. 

Tobbe är också ute ikväll, så bara jag och Wilden hemma nu. Men vi verkar ligga på samma nivå, hungriga och trötta båda två. Fester kan slänga sig i väggen. Här ska sovas! ;)

Hörs!


(gammal bild) Nu börjar det gå mot lite kallare, då får jag äntligen använda min myströja igen! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

SOVAAAAAAAAAAAAAA!:D

2011-09-11 @ 00:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0