15/9-11

Vart i Göteborg med Madde idag, mycket rolig dag! 
Blev bland annat en klänning, ett par skor och en väska. Självklart en present till Tobben också, blev kalsonger. 
Tanken var en tröja från början. Men finns ju inga kläder för killar som är lite billigare. Varje tröja man såg som jag kunde tänka mig kostar ju miljoner känns det som. Kände inte för att lägga massa pengar på en tröja jag inte ens visste om han ville ha eller skulle använda. Så fick bli kalsonger ist. Det vet jag ju att han använder liksom ;)

Så när man kom hem hade han satt upp spegel i hallen, en helspegel! 
Så nu Emelie, när du kommer hem till jul och ska fixa dig här innan vi ska ut slipper vi stå och trängas fem personer vid lilla spegeln. Plus att du kan se HELA dig på en och samma gång! Bra va!? 
Så i morgon blir det nog att sminka mig i sittande position, Niice!
Duktig pojkvän man har, utan honom hade den här lägenheten inte vart mycket att skryta med! 


Väskan, gjorde sig dock inte alls bra på bild..


Klänningen, även den gjorde sig inte så bra på bild.
Bättre på mig än på galgen.


Skooorna!


Och superfina spegeln! 
Och ja, det är en bakmaskin i bakgrunden,
fick den av mamma i inflyttningspresent, så här ska bakas bullar!

Kommentarer
Postat av: Tobbbä

Fina kalsonger;) tack Babe! <3

2011-09-16 @ 02:48:24
Postat av: Emelie

En heeelspegel, :D nu lär vi,bli klara på halva tiden ;) underbar klänning!, tur jag inte följde med, hade lätt köpt en sådan med haha ^^ ;p harre bäst därnere i halland! Här har kylan kommit i full storm!

2011-09-16 @ 06:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0