23/9-11

Bra dag idag! 
Har kört igång en maskin tvätt, städat undan i köket och lekt med Wilde, samtidigt som jag sminkade mig och platta håret. Haha ett under att man faktiskt lyckades bra med alltihop. 
Och nu sitter jag och äter frukost, snart kommer Emma så blir det att åka runt överallt med henne, ska leta regnkläder. Och ikväll blir det hem till mamma och pappa för lite mat, jag bjöd ju visst in mig och Tobbe dit, hehe. 
Sen är nog dagen slut och det blir att sova. För i morgon ska man till Liseberg med simmet, Liseberg är inte riktigt min grej egentligen, men mysigt att gå runt i alla fall så får väl agera väskbärare eller något.

Igår var jag och Tobbe I Halmstad, var på Jula.
Är det någon gång det är mysigt och intressant att gå på jula är det nog när man är där med Tobbe. 
Sen på hemvägen blev det att köpa lite thai. Gottgott! 

Nu kom Emma, hörs!


Wilde verkar gilla wellpapp, ligger kanske i släkten? ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hi, hi, ja det gör nog det...

2011-09-24 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0