28/9-11

Idag har det varit en såndär dag som jag egentligen inte mår så bra av. Sitta och kolla på tv hela dagen och inte göra något vettigt alls förutom att träna. 
Blir ofta så rastlös när jag har dagar som denna, så kryper det i hela mig för det känns som att jag måste hitta på något nu, NU på en gång!
Gör jag inget vettigt så känns det som att jag bara slarvar bort mitt liv.
Och ja, precis som alla andra kan jag med tycka det är skönt med en latdag då och då. Men inte för ofta. 
Idag har det faktiskt gått väldigt bra. Vart taggad på att träna hela dagen så inte gjort så mycket att jag laddade upp med vänner, unga mödrar, sjunde himlen, top model och allt annat "intressant" som gått på tv hela dagen.

Träningen gick väldigt bra, har mått så konstigt när jag tränat senaste tiden. Typ som illamående fast det har suttit i halsen och inte i magen som normalt illamående så inte blivit riktigt klok på vad det varit. Men envis (eller feg, vad vet jag) så har jag låtit bli att kolla upp det och hoppas det skulle gå över av sig själv. Och både i måndags och idag har träningen flytit på nästan lika lätt som förra året. Vågar ju inte vara helt säker på att det löst sig, men känns lovande i alla fall. 
Så nu blir det väl snart att öka antalet dagar att träna och komma igång på riktigt. 
Mamma är ju på resa nu och fick sms av henne innan att nästa vecka får det bli massa träning, "man lever ju inte på sallad här borta så att säga!"
Finns nog ingen annan i hela världen som förstår mig så bra som mamma! 
Älskar att jag flyttade hemifrån och fick bättre kontakt med henne. Hon har aldrig känts så viktigt för mig som nu. 

Jaja, nu blir det duschen och sedan en clementin tror jag. 
Hörs!


"lille" Puh björnen. Han får tydligen inte flytta med mig, då har mamma ingen att prata med när hon är ensam hemma.. Haha undra om hon fått det av mig eller jag som fått det av henne...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0