29/9-11

Träffat Madde idag, hon har kommit hem från Turkiet nu. Verkar som hon haft det hur bra som helst så är massa glad för hennes skull! Hon var där med sin pojkvän och hans familj för dig som vill veta, hehe. 

Sen fick jag skicka hem Madde så blev det ett till träningspass, det sista för denna veckan gissar jag på. Var inte så mycket folk där idag så vi hade massa plats att röra oss på, skönt! 
Så nu är jag hungrig som bara den, har precis tryckt i mig en macka med köttfärs och ost på, men hade nog lätt fått i mig massa till känns det som. Magen kurrar och skriker. Gissar på att det blir som förra året när jag började träna, äter som en häst och blir lika hungrig igen efter bara någon timma, inte lätt! 
Tycker Emelie kan komma hem snart så kan vi vara hungriga tillsammans, hehe. Hon är också alltid hungrig säger hon. Som när vi var i Göteborg innan hon flytta, hon tjata om mat hela tiden och när hon inte nämnde mat så tjata jag om glass. Haha stackars Jenny som fick lyssna på oss.. men hon är väl van kanske? 

Tycker faktiskt att jag klarar mig riktigt bra med Emelie i Umeå, trodde jag skulle gå under av att vara uttråkad. 
Fast självklart finns det dagar då hon är riktigt saknad. Men hon kommer ju hem i jul så då får vi ses igen!

Haha känner att detta var ett rätt meningslöst inlägg, men kände för att skriva lite även om jag inte hade något viktigt att säga. 

Kan säga, i morgon åker jag och Tobbe till Helsingborg, massa mysigt! Självklart har vi fixat kattvakt så Wilde överlever nog han också. 
Så borde egentligen packa lite kläder, men så verkar det inte bli. 
Hoppas Tobbe tycker det blir bra bara, är ju faktiskt hans födelsedagspresent!

Hörs!


Mys i onepiecen =)

Kommentarer
Postat av: spiderchick

tack för din snällingcomment :-)



Onepiece är bäst! Jag myser i min just nu :-)

2011-09-29 @ 22:14:21
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0