4 Sep - 11

4 September idag.
Det betyder både att jag och Tobbe har varit tillsammans 19 månader och att det är Tobbes födelsedag!
Så idag gick jag upp och gjorde pannkakor och slog in paket. Så blev det frukost på sängen för Tobbes del. 
Tror han uppskattade det, verkade så i alla fall, och vem uppskattar inte pannkakor med grädde, sylt och socker på sin födelsedag?

Sen har vi haft kalas här, trevligttrevligt! Fast Wilde gillade nog mest när gästerna gick hem. Blev i alla fall tårta och kakor i massor. Även massa paket till Tobbe. 

Just det, kanske vill veta vad han fick av mig? Han fick en hotellnatt i Helsingborg. Så om en månad är det han och jag som drar dit och myser massa! Har jacuzzi (stavas?) på rummet, så lär väl bli att bada halva natten. Mys!
Sen fick han massa godis också, självklart. Godis är nästan en tradition när vi fyller år verkar det som. Tror vi har gett varandra det varje gång. (Inte för att vi har fyllt år så många gånger under våran tid tillsammans, men du fattar hur jag menar, kanske blir tradition kan jag säga istället). 

Och nu är han på jobbet, så jag sitter och "tittar" på film, stirrar mer in i datorn än på tvn så vet inte vad som händer i filmen. Är ingen filmmänniska tror jag. Kan tycka det är jättemysigt att se på film, om man ser den med någon, ser jag själv blir jag rastlös och tröttnar på fem minuter typ. Lite segt faktiskt. 
Så samtidigt som jag sitter här äter jag ju självklart av godiset han fick av mig. Måste ju smaka så det är färskt liksom, annars är det ju en värdelös present.

Nu har jag inte mycket mer att skriva tror jag. Så skriver annan gång istället. 

Hörs!


"Lilla" godisskålen, en lycklig Johanna och en Wilde som ser ut att se spöken.. 
(Och ja, jag ser ut som en mupp på bilden, men svårt att styra musen med foten. Så la all koncentration på det. Hehe fiiint!)

Kommentarer
Postat av: Madde O

haha Wilde kanske har tagit efter vad Tobbe kollar på^^. Grattis till er förresten :) ni är fina ihop

2011-09-05 @ 22:31:59
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/
Postat av: Tobbe

skön bild på mina favoriter:D

2011-09-11 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0