10/6-12

Det märks att det var ett tag sedan man var inloggad när man får sitta och fundera jättelänge och pröva sig fram till vilket lösenord man har in här, för att sen känna känslan av en "ahaa" upplevelse när man kommer på det. Bra där Johanna!

Var på personalfest igår, eller mer hejdåfest, för av oss sju som var med är vi bara två som jobbar kvar. Och då jobbar en av oss bara varannan helg. Men iaf, var mycket trevligt måste jag säga! 
Började på Arosfortet i Halmstad, aldrig varit där innan så var en spännande upplevelse. Måste göras om känner jag! Efter det blev det lite äventyrsgolf, ungefär lika bra på det som på vanlig minigolf. Men det viktigaste är ju inte att vinna, utan att inte förlor...att ha skoj! Och oj vad skoj vi hade! Och oj vad jag inte kom sist! Så bättre kunde det ju inte bli, vinner man har man ju så mycket att leva upp till nästa gång, blir bara jobbigt då. Mycket bättre att komma typ trea ;).
Sen blev det iaf lite mat och utgång. Mycket dans, som vanligt. Robban beställde in "drink buffen", som bland annat bestod champagne och lite annat smått och gott, fint ska det ju vara!
Efter att ha lyssnar lite för mycket på en av grabbarna som var med, så missade/struntade vi i bussen. Kändes väldigt klokt och smart vid sisådär kvart över två, men när klockan var efter tre och man blev utslängd från stället och vi började inse att sista bussen faktiskt gått började vi lite smått ångra oss. Men allt löste sig tillslut ändå. 
Så vid kvart över fem hoppade jag och Tobbe, som också haft lite skoj för sig under dagen/kvällen, ner i sängen. Vet inte riktigt vem som lyckades somna först, tror vi var rätt jämna, men för mig tog det inte mer än några sekunder iaf. 

Och idag har det mest vart sova och jobb som stått på schemat. Nu äter jag lite chips och tittar på Wilde när han springer runt som en galning här hemma, tror han tränar inför nästa maratonlopp, snart ringer väl grannen på och ber oss sluta klampa så högt i golvet. 

Så ungefär så har min helg sett ut, en bra helg om jag får säga det själv. 

Blev så lycklig när jag kom hem från jobbet innan och loggade in på facebook, då har Emelie skickat en länk om att filmen "dumma mej" ska komma nästa sommar, nummer två alltså! Typ dog lite när jag kollade trailen i slutet, så jädra bäst! Tur att jag har Emelie och dela den filmen med, ingen annan förstår hur bra den är! Eller så har de inte sett den, men det ska vi ändra på! 
Snart blir det dumplings och dumma mej tittande hemma hos mig med tjejerna, ser man fram emot! 

Ajaa nu räcker det, får väl börja skriva oftare ist för ett jättelångt inlägg en gång var tredje månad. 
Älskade ju att skriva på alla möjliga vis förr, borde plocka fram det intresset igen känner jag. 
Hörs!



Bild från när jag och Tobbe var på picknick vid stranden! :D
(Har inget med inlägget att göra, men var mysigt ändå ;))


Från hejdåfesten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0